Založ si blog

Žoldnier – kreslený vtip

Rozčuľuje sa otec dospievajúcej slečny:
– Ty lotor! Priznaj sa, že si to bol ty, kto zbavil moju dcérku panenstva!
– Áno, priznávam sa.
– A čo mi k tomu povieš?
– Že už to viackrát neurobím.
*
Príbuzní utešujú muža, ktorému zomrela manželka a našli ho s fľašou rumu na stole:
– Teraz je toto tvoja jediná útecha?
– Ale kdeže, v komore mám ešte dve debničky.
*
Rozprávajú sa susedia:
– Spal som s tvojou manželkou a teraz neviem, v akom vzťahu budeme.
– V žiadnom, sme si kvit.
*
Vraví syn otcovi:
– Oci, zamiloval som sa do dcéry našej susedky oproti.
– To nemôžeš, je to tvoja sestra.
Po nejakom čase vraví syn:
– Ocko, zamiloval som sa do dcéry našej susedky odvedľa.
– To tiež nemôžeš, pretože je to tvoja sestra.
Syn sa posťažoval matke:
– Nerob si starosti, on nie je tvoj otec.

Gabriel Attal / Pcheng Li-jüan / Si Ťin-pching /

Odmena za Taiwan? Si pricestoval na štátnu návštevu Francúzska. Stretne sa s Macronom, budú rokovať aj o Ukrajine

05.05.2024 21:45

To, že si čínsky prezident vybral pre svoju návštevu Francúzsko potvrdzuje postavenie Macrona ako mocenského hráča EÚ.

ťava

V zoo sa narodilo mláďa samičky ťavy dvojhrbej

05.05.2024 21:21

Gravidita ťavy dvojhrbej trvá približne rok a rodí sa väčšinou jedno mláďa.

európsky parlament, peter pellegrini, europarlament

Od EÚ sa izolovať nechceme. Čo teda od nej chceme?

05.05.2024 20:23

Nechceme, aby Slovensko bolo opäť čiernou dierou v srdci Európy. Chýba nám však vízia a stratégia našej hry v EÚ. Čo teda chceme a čo nie? Zapojte sa do novej DEMDIS diskusie!

Rómske deti / Rómovia / Róm /

Prieskum: Žiaci z marginalizovaných rómskych komunít by sa podľa 60 % Slovákov mali vzdelávať oddelene

05.05.2024 20:02

Prieskum CEEV Živica a Teach bol uskutočnený v spolupráci s prieskumnou agentúrou Focus vo februári 2024 na vzorke 1025 respondentov.