Založ si blog

Dobrá rada stojí groš – kreslený vtip

Novomanželia v parku:
– Drahá, povedz, že miluješ len mňa.
– Karol, samozrejme, že len teba.
– Aký Karol? Ja som predsa Milan!
– Prepáč, myslela som, že dnes je streda.
*
Stretnú sa priateľky:
– Ako ti to ide v autoškole?
– Výborne! Včera som napríklad prešla inštruktorovi cez rozum.
– Vážne? Ako?
– Zadným kolesom.
*
Policajt zastaví vozidlo a vypýta si od vodiča vodičský preukaz a po kontrole sa pýta:
– Ako sa voláte?
– Ten, čo vie čítať, už u vás nerobí?
*
Na súde:
– Obžalovaný, vy tvrdíte, že ste tú lúpež banky zorganizoval a realizoval úplne sám?
– Áno, pán sudca, bol som sám a nikto ma nevidel. A mám na to aj svedkov!

Mark Rutte

Turecko podporí kandidatúru Marka Rutteho na šéfa NATO. Výhrady má už len Orbán

29.04.2024 16:48

Turecko aj Maďarsko ako členovia NATO predtým vyjadrili výhrady voči Rutteho kandidatúre.

Zuzana Dolinková

PS, KDH a hnutie Slovensko zbierajú podpisy na odvolanie Dolinkovej

29.04.2024 15:42, aktualizované: 16:53

Na odchod ministerky vidia viacero dôvodov, najmä ohrozovanie eurofondov a "netransparentné" rozhodnutie v súvislosti s výstavbou nemocnice na Rázsochách.

Vladimír Pčolinský

Súdny proces v kauze exšéfa SIS Pčolinského by sa mal začať 30. mája

29.04.2024 15:20

Pôvodné obvinenie Pčolinského zrušila Generálna prokuratúra SR

polícia, nehoda, motorka, kuriér

Namiesto brzdy šliapol na plyn. Motocyklista v Bratislave vpálil do pizzerie, zranil dve ženy

29.04.2024 15:06

K udalosti došlo v pondelok pred 11.30 h na Povrazníckej ulici.