Založ si blog

Progres – kreslený vtip

Na protivládnu demonštráciu prichádza pán s jednou topánkou hnedou a druhou čiernou. Všimne si to organizátor a upozorní ho:
– Pane, máte každú topánku inú.
– Ja viem, ale predstavte si, že doma mám ešte jeden taký pár.
*
Rozprávajú sa dvaja zlodeji:
– Včera som mal veľkú smolu. Vlámal som sa do bytu právnika a on ma prichytil.
– A čo bolo potom?
– Povedal, aby som okamžite zmizol a viac sa mu neukazoval na oči.
– Veď to si mal šťastie.
– Ani nie! Za túto právnu radu si vypýtal tristo eúr.
*
Muž volá pohotovosť:
– Mám problém! Včera som prehltol kocku ľadu a ešte zo mňa nevyšla. Mám k vám okamžite prísť?
– Zatiaľ nemusíte, ale v každom prípade príďte, ak vám telesná teplota klesne pod nula stupňov.
*
Rozprávajú sa hubári:
– Máš nejaký obľúbený revír?
– Mám. Susedovu verandu.
– On tam pestuje huby?
– Nie, iba suší.
*
Na zastávke MHD:
– Pane, môžete mi požičať päť eur?
– Nemôžem, pretože mám len tri.
– Tak mi požičajte tri a dve mi budete dlžný.

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.

Annalena Baerbocková

Baerbocková vyzýva na rozšírenie EÚ o krajiny západného Balkánu. Ide o šedú zónu využívanú Ruskom, tvrdí

29.04.2024 08:45

Medzi krajiny západného Balkánu sa radí Čierna Hora, Bosna a Hercegovina, Albánsko, Srbsko, Severné Macedónsko a Kosovo.

Kolumbíjska univerzita

Biely dom vyzval na pokojné protesty na amerických univerzitách

29.04.2024 08:25

Vlna demonštrácií sa začala na Kolumbijskej univerzite v New Yorku, rýchlo sa však rozšírila po celej krajine.

stíhačka F-16

ONLINE: Bývalí piloti: Ukrajina bude pre lietadlá F-16 najnebezpečnejším bojiskom

29.04.2024 06:25, aktualizované: 09:56

Obloha nad Ukrajinou bude najnebezpečnejším miestom, kde lietadlá F-16 vo svojej histórii operovali, uviedli bývalí americkí piloti pre Business Insider.