Založ si blog

PVO – kreslený vtip

Chlap u holiča:
– Bradu ste mi neoholili nahladko!
– Tak si vložte do úst túto guličku a uvidíte, že vás dobre oholím.
– Dobre, ale čo sa stane, keď ju prehltnem?
– Nič sa nestane! Na druhý deň mi ju prinesiete ako ostatní.
*
Sťažuje sa novomanžel:
– Moja žena ma púšťa k sebe do postele len raz za týždeň.
– To si na tom ešte dobre. Poznám veľa chlapov, ktorých tvoja žena pustí k sebe do postele len raz za mesiac.
*
Rozprávajú sa podnikatelia:
– Mám veľké problémy.
– S čím, keď ti obchody idú dobre?
– Ale, dal som peniaze manželke na plastickú operáciu a teraz ju nemôžem nájsť, pretože neviem ako vyzerá.
*
Vraví pani v obchode so zbraňami:
– Manžela mám poľovníka a chcela by som kúpiť brokovnicu.
– A povedal vám manžel akú značku?
– Žartujete? Veď on ani nevie, že ho chcem zastreliť!

Ruská polícia, poriadková polícia, Petrohrad,

Militanti zaútočili na policajtov v Rusku, hlásia sedem mŕtvych. Útočili aj pred týždňom

29.04.2024 11:20

Ozbrojenci severne od mesta Karačajevsk začali proti dopravným policajtom paľbu z automatických zbraní a hodili na nich výbušné zariadenia.

ide o pravdu, dzurinda

Dzurinda: Nie je najmenší dôvod zvažovať alternatívu k EÚ

29.04.2024 11:15

Expremiér pred 20 rokmi doviedol Slovensko do Európskej únie.

hamburg, kalifát, demonštrácia, protest, islam, moslim

Islamisti v Hamburgu žiadali kalifát, nemeckých politikov to pobúrilo

29.04.2024 10:15

"Chcú zrušiť demokraciu a náboženský štát z doby kamennej označujú za riešenie," napísal denník Bild.

Policajná eskorta / Policajné auto / Polícia /

Polícia preveruje bombovú hrozbu na súdoch

29.04.2024 09:14

Oznamovateľ nešpecifikoval konkrétny súd.