Založ si blog

Konštruktívna opozícia – kreslený vtip

Pacient psychiatrickej liečebne sedí v parku a škrtá zápalkami. Konečne mu jedna začne horieť. Odloží ju do vrecka a vraví:
– Tá funguje, tú si nechám.
*
Na psychiatrii zvoní telefón:
– Haló, je to psychiatria?
– Áno, čo si prajete?
– Môžete mi povedať, či v tej izbe pri dverách je nejaký pacient?
– Pred chvíľou som tam bol a nikto tam nie je.
– Ďakujem pekne, teda sa mi skutočne podarilo utiecť!
*
Párik sa prechádza areálom psychiatrickej liečebne. Náhle muž skočí do bazéna a už sa nevynorí. Žena neváha, skočí tiež a zachráni ho. Riaditeľ sa rozhodne oceniť tento hrdinský čin:
– Za to, že ste zachránili ľudský život, vás prepúšťame.
– Ďakujem.
– Škoda, že si to ten muž nevážil a obesil sa v kúpeľni.
– Pán riaditeľ, on sa neobesil, ja som zavesila, aby sa osušil.
*
Po polnoci sa vracia opilec domov a pomýli si dvere bytu.
– Pane, tu nebývate!
Chlap sa ospravedlní, chvíľu sa motá po chodbe a zasa zaklope na dvere.
– Už som vám raz vravel, že tu nebývate! Choďte domov!
– Tak, ja tu nebývam, hlavne, že ty bývaš všade!

Moskva / Lekár / Sanitka / Záchranka /

Desiatky ľudí v Moskve skončili v nemocnici. Otrávili sa šalátom z donáškovej služby

17.06.2024 14:11

U všetkých nakazených sa zistilo, že majú príznaky botulizmu.

Jozef Hanuska

Skutok preklasifikovali. Synovi smutne známeho vraha hrozí za brutálnu vraždu ženy doživotie

17.06.2024 13:50

Polícia v januári informovala o náleze tela ženy bez známok života v jednom z bytov v druhom bratislavskom okrese.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia pátra po nezvestnom 15-ročnom Marošovi z Bratislavy

17.06.2024 13:40

Odišiel v sobotu z miesta svojho bydliska na Bagarovej ulici v hlavnom meste na neznáme miesto.

Tomáš Taraba

Taraba nečakane zahlasoval: štáty EÚ schválili normu o obnove prírody, nariadenie prešlo len tesne

17.06.2024 13:30, aktualizované: 14:19

Nariadenie vyžaduje, aby členské štáty zaviedli opatrenia na obnovu aspoň 20 percent pevninských a morských oblastí EÚ do roku 2030.