Založ si blog

Medaily – kreslený vtip

Na policajnú stanicu dobehne žena s modrinou pod okom:
– Vyšla som na záhradu a niekto ma udrel do tváre!
Veliteľ poslal na miesto činu policajta. Ten sa po polhodine vrátil s modrinou pod okom.
– Aj vás prepadol neznámy páchateľ?
– To nie, ale tiež som stúpil na hrable.
*
Stretnú sa známi:
– Počul si o tom teroristickom čine na ulici?
– Nepočul. Čo sa stalo?
– Nejaký muž sa rozhodol spáchať samovraždu a pritom postrieľal veľa chodcov kým sa trafil.
*
Vraví sused:
– Včera som rozbil zrkadlo, to znamená, že budem mať sedem rokov nešťastia.
– Je mi to ľúto.
– Ešte šťastie, že poznám dobrého právnika a ten mi povedal, že by to vedel zaistiť tak na päť rokov.
*
Žení sa elitný policajt a sobášny úradník sa pýta:
– Beriete si dobrovoľne svoju vyvolenú za manželku?
– Tak moment! Otázky tu kladiem ja!

TikTok

Prieskum: Väčšina dospelých Američanov považuje TikTok za nástroj vplyvu Pekingu

01.05.2024 16:37

V USA využíva aplikáciu asi 170 miliónov ľudí.

Peter Pellegrini

Pellegrini: Hovoríme nie rušeniu právu veta, migračným kvótam, hovoríme áno mierovým inicatívam a solidarite v EÚ

01.05.2024 15:15

Na Sviatok práce, sa už nemusí hovoriť o vysokej nezamestnanosti, ale o potrebe dobrej práce za dobrý plat, uviedol budúci prezident Pellegrini.

Hrad / Likava /

Hrad Likava obnovia za milióny eur. Areál sprístupnia viac verejnosti, pribudne aj novinka

01.05.2024 15:15

Žilinský samosprávny kraj financie získal z projektu slovensko-českej cezhraničnej spolupráce.

Kyrgyzstan Summit CIS

Po masakre pri Moskve Putin vyháňa z Ruska Tadžikov. Mohol by podmínovať pevnú pôdu pod ich prezidentom?

01.05.2024 15:00

Občania Tadžikistanu majú veľký problém dostať sa cez ruské štátne hranice. Aké dôsledky môže mať nehostinnosť Ruska pre vývoj v ich krajine?