Založ si blog

Dedo Ďoďo – kreslený vtip

Žena sa pýta manžela:
– Drahý, nechceš ma pozvať do kaviarne?
– S výdatnými ženami nechodím nikde.
– Ale ja som predsa tvoja manželka.
– A nerobím výnimky.
*
Blondínka príde do autosalónu:
– Dobrý deň, chcela by som sa s vami porozprávať o tom beemvečku, čo máte vo výklade.
– Ospravedlňujem sa slečna, ale vo výklade máme iba iné značky.
– Tak teraz tam máte aj túto značku.
*
Rozprávajú sa dve odsúdené:
– Ja som tu za to, že som po rokoch konečne získala manželovo srdce.
– Áno, pretože som nemala kde ukryť jeho telo.
*
Hádajú sa manželia:
– Ešte raz mi povieš, že som krava, tak sa s tebou rozvediem. A teraz mi daj pokoj, idem si ľahnúť, pretože ma bolia nohy.
– A ktoré? Predné, či zadné?

Sheffield

Britská polícia zadržala tínedžera, ktorý útočil v škole v Sheffielde

01.05.2024 21:49

Polícia uviedla, že chlapec útočil ostrým predmetom - predpokladá sa, že šlo o sklenený črep.

Tank / Gaza /

V Gaze je viac vojnového odpadu než na Ukrajine, tvrdí OSN

01.05.2024 21:31

Pre porovnanie, frontová línia na Ukrajine má dĺžku takmer tisíc kilometrov, Pásmo Gazy 40 kilometrov.

Gruzínsko / Tbilisi /

Gruzínska polícia počas protestov v Tbilisi zadržala desiatky osôb. V putách skončil aj líder opozície

01.05.2024 21:19

Na rozohnanie davu ľudí, ktorí sa zišli na zhromaždení proti prijatiu zákona o transparentnosti zahraničného vplyvu, použila gruzínska polícia slzotvorný plyn, vodné delá a obušky.

Zuzana Čaputová

Prezidentka Čaputová: Hlas Slovenska po vstupe do EÚ zosilnel

01.05.2024 20:46

Hlava štátu to uviedla pri príležitosti stredajšieho 20. výročia vstupu SR do EÚ.