Založ si blog

Kandidát – kreslený vtip

Stretnú sa susedia:
– Príď večer ku mne, mám demižón slivovice, to sa nacengáš.
– Dobrý nápad!
Na druhý deň ráno:
– Večer som u teba zvonil dlho, ale nikto neotváral!
– Veď som ti vravel, že sa nacengáš.
*
Blondínka sa pýta v predajni nábytku:
– Prosím vás, vojde mi táto skriňa do auta?
– Aké máte auto?
– Zelené.
– Tak to nie! Do takého určite nevojde.
*
Medzi kolegyňami:
– Začala som chudnúť. Cvičím na stacionárnom bicykli a manžel mi veľmi fandí.
– Áno?
– Áno a vždy mi pripraví aj zopár chlebíčkov na cestu.
*
Rozprávajú sa dvaja lobisti:
– Predstav si, že v detstve som túžil stať sa zbojníkom.
– Ty máš ale šťastie! Málokomu sa detské sny splnia.

gibraltár

EÚ a Británia hlásia, že sú blízko k pobrexitovej dohode o Gibraltáre

17.05.2024 14:20

O doriešení tejto otázky v Bruseli rokovali výkonný podpredseda Európskej komisie Maroš Šefčovič a šéf britskej diplomacie David Cameron.

Tunel Branisko

Branisko na niekoľko dní úplne uzavrú, údržba čaká aj na ďalšie tunely

17.05.2024 14:19

Národná diaľničná spoločnosť pokračuje v pravidelnej jarnej údržbe prácami v diaľničnom tuneli.

Robert Kaliňák

Riadne zasadnutie vlády je plánované na stredu, povedie ho Robert Kaliňák

17.05.2024 14:03, aktualizované: 14:09

Činnosť vlády SR prebieha štandardným spôsobom a ministri konajú v rámci svojich zverených kompetencií.