Založ si blog

Dobrá rada nad zlato – kreslený vtip

Rozprávajú sa manželia:
– Ja som v manželstve s tebou nenašla to, čo som čakala.
– Ja som zasa našiel to, čo som nečakal.
Vzdychne si manžel:
– Keď som si ťa bral, bol som do teba celý blázon.
– Vidíš to, ja som už vtedy tušila, že nie si úplne normálny.
Vraví lekár pacientovi:
– Pane, na vašu chorobu, je iba jediný liek, to je kľud, kľud a nič viac ako kľud.
– Teda mi radíte, aby som sa rozviedol?

Vladimír Pčolinský

Súdny proces v kauze exšéfa SIS Pčolinského by sa mal začať 30. mája

29.04.2024 15:20

Pôvodné obvinenie Pčolinského zrušila Generálna prokuratúra SR

polícia, nehoda, motorka, kuriér

Namiesto brzdy šliapol na plyn. Motocyklista v Bratislave vpálil do pizzerie, zranil dve ženy

29.04.2024 15:06

K udalosti došlo v pondelok pred 11.30 h na Povrazníckej ulici.

Si Ťin-pching

Čínsky prezident Si Ťin-pching pricestuje 8. mája na štátnu návštevu Maďarska

29.04.2024 14:49

Čínska hlava štátu bude rokovať so Sulyokom a Orbánom o bilaterálnych politických, ekonomických a medzinárodných otázkach.

Petr Pavel

Český prezident Pavel podpísal partnerstvá pre páry rovnakého pohlavia

29.04.2024 14:29

Pri osvojovaní detí sa na nich budú vzťahovať isté obmedzenia.