Založ si blog

Dilema – kreslený vtip

Vraví hosť v reštaurácii:
– Prosím vás, prineste mi účet a peniaze.
– Nechápem, načo aj peniaze?
– Aby som vám mohol zaplatiť.
Vraví muz v predajni zvierat:
– Chcel by som si kúpiť nejakého papagája.
– Prosím, práve tu máme jedného, ktorý rozpráva v štyroch jazykoch.
– Beriem ho. Ešte mi povedzte, ako dlho ho treba variť.
Pýta sa hosť v reštaurácii:
– Prosím vás, čo máte na jedenie?
– Je mi ľúto, ale už nič nemáme.
– Tak mi dajte jedno pivo.
– Ľutujem, ale pivo podávame iba k jedlu.
Spokojný zákazník vraví:
– Tá káva je veľmi dobrá.
– Samozrejme, veď je z Brazílie.
– Nevravte! A ešte je stále teplá.

Strážske, búrka

Na západnom a strednom Slovensku treba v pondelok poobede počítať s búrkami

06.05.2024 14:45

Meteorológovia varujú, že búrky môže sprevádzať prudký lejak s intenzitou 20 až 30 milimetrov za polhodinu.

Francúzsko Čína Prezident Návšteva Si Ťin-pching

EÚ sa spolieha na Čínu, Si Ťin-pchingovi dohováral Macron aj Leyenová. Zatlačí Peking na Putina?

06.05.2024 14:25, aktualizované: 14:43

Von der Leyenová povedala, že EÚ ráta s tým, že Čína zatlačí na Rusko, aby ukončilo vojnu na Ukrajine.

polícia zatknutir naháňačka

Muži a žena. Zadržali páchateľov, ktorí z predajne ukradli trezor s 50-tisícmi eur

06.05.2024 13:19

Lup si odniesli na ubytovňu. Tam prekonali zabezpečenie trezoru a jeho obsah si ponechali.

preukaz, zdravotná poisťovňa, všeobecná, union, dôvera

Dôvera a Union vyplatili akcionárom 24 miliónov eur. Palkovič: Nesprávne

06.05.2024 12:57

Spoločnosť Penta , ktorá je akcionárom Dôvery, podotkla, že zdravotná poisťovňa mala koncom roka 2023 nerozdelený zisk z minulosti vo výške 162 miliónov eur.