Založ si blog

Mierový blok – kreslený vtip

Sudca k navrhovateľovi:
– Vy teda tvrdíte, že ste videli u suseda v záhrade niekoľko svojich sliepok a z toho ste usúdili, že vám ich ukradol?
– Áno, pán sudca.
– A čo by ste povedali napríklad na to, že aj na mojom dvore je niekoľko sliepok, ktoré sú podobné vašim?
– Ani by som sa veľmi nečudoval, pretože sliepky sa mi stratili už viackrát.
Na rozvodovom konaní sa pýta sudca:
– Tak povedzte sudu, prečo sa chcete s vašou manželkou rozviesť.
– Ona mi už nevyhovuje po sexuálnej stránke.
Ozve sa manželka:
– To je nehoráznosť! Všetkým vyhovujem len jemu nie!
Vraví sudca obžalovanému:
– Mám tu obvinenie na vás, že ste riadili auto opitý.
– To nie je pravda, pán sudca. Bol som opitý práve tak, ako vy teraz.
– Asistentka, zapíšte, že obžalovaný priznáva svoju vinu.
Sudca sa pýta žalobcu:
– Vy tvrdíte, že žalovaný o vás povedal, že ste primitív? Je to pravda?
– Áno, je to pravda.
– Tak prečo ste podávali žalobu?

Komunisti oslávili 1. máj

V prípade minuloročného zjazdu KSS polícia zastavila trestné stíhanie

29.04.2024 13:15

Na zjazde mali byť vystavené nielen tradičné komunistické symboly, ale aj portrét Stalina.

Blinken

Blinken žiada vyššiu súčinnosť v oblasti obrany s krajinami Perzského zálivu

29.04.2024 13:10

Blinken chce svoju cestu po krajinách Blízkeho východu využiť aj na to, aby v tejto záležitosti vyvinul tlak na vedúcich predstaviteľov Izraela.

mestská polícia, obchodná, bratislava

VIDEO: Naháňačka ako z akčného filmu. Najprv sa pobil pred barom, potom utekal pred políciou

29.04.2024 13:03

Podozrivého spozorovali na Obchodnej ulici. Keď sa mu prihovorili, dal sa na útek.

Vrbětice vrbetice muničný sklad česko výbuch

Ruský terorizmus v Čechách: útok vo Vrběticiach vykonali tajné služby Moskvy, potvrdilo vyšetrovanie

29.04.2024 12:56

Pri prvom výbuchu vo Vrběticiach zomreli dvaja ľudia. Sklady si prenajímala ostravská firma.