Založ si blog

Mafii vás nepredáme! – kreslený vtip

Vraví sused:
– Ja som začal politikom veriť.
– Ja teda nie!
– To musíte čítať medzi riadkami, pretože keď politik povie, že sa polepší, myslí tým, že si polepší.
Pýta sa politik:
– Myslíte si o mne, že som blázon?
– Áno!
– Ale vy ste ešte väčší, pretože ste si ma zvolili.
Vysvetľuje predseda klubu:
– Tajomstvo práce v politike spočíva v slušnosti, pravdovravnosti a úprimnosti.
– Áno, veríme.
– Ale, len keď sa týchto zlozvykov zbavíte, budú z vás úspešní politici.
Sťažuje sa babka vnučke:
– Ja tú novú známku s hlavou štátu neviem nalepiť.
– Babi, to je preto, že pľuješ na nesprávnu stranu.

Rooseveltova nemocnica, Banská Bystrica

Rooseveltova nemocnica podpísala zmluvu so zhotoviteľom novej nemocnice

20.05.2024 13:06

Hrubá stavba nemocnice má byť hotová v roku 2026, bude financovaná z plánu obnovy.

nehoda kamión diaľnica

Na diaľnici D1 v smere do Bratislavy sa v priekope prevrátil kamión

20.05.2024 12:20

Došlo k zídeniu kamióna prevážajúceho drevo mimo vozovky.

atentát Banská Bystrica Fico nemocnica polícia

Stav premiéra Fica je stabilizovaný, klinicky sa zlepšuje

20.05.2024 11:27, aktualizované: 13:10

Predseda vlády komunikuje a naďalej zostáva v nemocnici v Banskej Bystrici.