Založ si blog

Volebný program – kreslený vtip

Pýta sa manželka muža:
– Vieš mi povedať, prečo toľko piješ ten alkohol?
– Pre krásu.
– To určite!
– Je to pravda, pretože každý deň, keď idem do krčmy, tak počujem, že krásavec už ide.
Vraví muž v autobazáre:
– Predám auto, cena je pevná.
– Viete nám povedať aj niečo bližšie?
– Áno, najazdené kilometre dohodou.
Na podnikovom večierku šepká sekretárka riaditeľovi:
– Chcela by som vedieť, aký ste v posteli.
– Čo aký? Taký istý ako tu, len v pyžame.
Rozprávajú sa kolegovia:
– Omylom som dostal SMS od nejakej ženy, ktorá ma prosí, aby som sa nehneval, že bude meškať do práce.
– A čo si urobil?
– Dal som jej deň voľna.

Univerzitná nemocnica Martin

Projekt novej martinskej nemocnice za takmer 400 miliónov má staviteľa. Najlacnejšiu ponuku vylúčili

20.05.2024 14:20

Hrubá stavba nemocnice má byť hotová v roku 2026.

juraj c. strelec

Hamran: Uniknuté video s atentátnikom natočil príslušník úradu pre ochranu ústavných činiteľov a posunul ho nadriadeným

20.05.2024 14:06

Na videu útočník na obvodom oddelení polície a hovorí o svojom názore na politiku.

Netanjahu

Hlavný prokurátor medzinárodného súdu požiadal o zatykače na Netanjahua a lídrov Hamasu

20.05.2024 13:56

Hlavný prokurátor ICC oznámil, že požiadal o vydanie zatykačov na lídrov palestínskeho radikálneho hnutia Hamas a Izraela.

SR Prešov Demokrati snem Naď TK POX

Vytýčili prvé pojednávanie vo veci žaloby Jaroslava Naďa na Ľuboša Blahu

20.05.2024 13:46

Naď podal na Blahu žalobu za to, že ho pred vyše dvoma rokmi opakovane nazval vlastizradcom.