Založ si blog

Naháňačka – kreslený vtip

Rozprávajú sa priatelia:
– Ako vlastne rozpoznáš svoju ženu od švagrinej, keď sa ako dvojičky úplne podobajú?
– Je to veľmi jednoduché, keď potľapķám švagrinú po zadku, dostanem od ženy po hlave a keď potľapķám po zadku ženu, švagriná sa so mnou nerozpráva.
Medzi kolegami:
– Počuj, odkedy máš tú novú známosť nefajčíš ani nepiješ. To robíš z lásky k nej?
– Áno.
– Prečo sa s ňou neožeňíš?
– To ani náhodou! S takými vlastnosťami si môžem nájsť oveľa lepšiu ženu.
Vraví opitý chlap manželke:
– Ty sa nerozčuľuješ, že som prišiel opitý neskoro domov?
– Nie, už som sa s tým zmierila.
– Škoda, mám pripravenú peknú výhovorku.
Muž vysvetľuje na súde:
– Musíte ma rozviesť!
– Zatiaľ ste nám neuviedli dôvod.
– Predtým ma doma vítal pes štekaním a žena mi doniesla prezuvky, teraz je to naopak.

nehoda kamión diaľnica

Na diaľnici D1 v smere do Bratislavy sa v priekope prevrátil kamión

20.05.2024 12:20

Došlo k zídeniu kamióna prevážajúceho drevo mimo vozovky.

atentát Banská Bystrica Fico nemocnica polícia

Stav premiéra Fica je stabilizovaný, klinicky sa zlepšuje

20.05.2024 11:27

Predseda vlády komunikuje a naďalej zostáva v nemocnici v Banskej Bystrici.

Branislav Gröhling, SaS

SaS vyzvala politické strany skončiť s urážkami a rozoštvávaním spoločnosti

20.05.2024 11:21

Zároveň ich požiadal, aby prijali pozvanie na stretnutie do Prezidentského paláca.