Založ si blog

Vakcína je sloboda – kreslený vtip

Otec so synom kupujú kravu. Otec ju ohmatáva, natriasa jej vemená, potľapķá ju po zadku a vraví:
– Tá je dobrá.
Po týždni syn dobehne za otcom na pole:
– Hybaj chytro domov, sused chce kúpiť mamu!
Sťažujú sa ľahké dievčatá na ťažké časy:
– Je to bieda, včera som musela dať za večeru.
– A ja za lístok na autobus, aby som sa vôbec dostala domov.
– To nič nie je, ja som musela dať zadarmo, aby som po troch dňoch mala konečne niečo teplé v ústach.
Žena si kvapká kvapky do očí, do jedného oka, potom do druhého a napokon zopár kvapiek medzi nohy. Manžel sa pýta:
– Prečo si kvapkáš aj medzi nohy?
– Tá chudera tiež dlho nič nevidela.
Pýta sa vedúci ráno predavačky:
– Tak ako ste sa túto noc vyspinkali?
– Takmer ako v práci. Svoj krám som mala celú noc otvorený, ale žiadny zákazník neprišiel.

novinári, Rooseveltova nemocnica

Fico je pri vedomí a komunikuje, podstúpil CT brušnej dutiny

21.05.2024 11:20

Premiéra vážne postrelil 71-ročný muž po stredajšom výjazdovom rokovaní vlády v Handlovej.

nr sr, parlament atentát, fico

Uznesenie je pre strany so „zdravým rozumom“. NR SR pokračuje, Žiga: Chod štátu nezastaví žiadny atentátnik

21.05.2024 11:14

Smer chce vyslať signál zmierenia, preto pripravil uznesenie na odsúdenie atentátu na Roberta Fica.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

V rámci akcie Klient zadržali sedem osôb, z toho štyroch policajtov

21.05.2024 11:10

Stíhaní sú za trestné činy podplácania, respektíve zneužívania právomoci verejného činiteľa a prijímania úplatku.

Kráľ na ťahu, relácia, ta3

Král na ťahu na ta3: Mimoriadne vysielanie v zmenenom čase. Kaliňák, Šutaj Eštok a Žiga o aktuálnom dianí

21.05.2024 11:00

V pondelok 21. mája už o 18.45 h na ta3. Diskutovať prídu traja politici, aktuálne zodpovední za chod štátu.