Založ si blog

Konštruktívna opozícia – kreslený vtip

Pacient psychiatrickej liečebne sedí v parku a škrtá zápalkami. Konečne mu jedna začne horieť. Odloží ju do vrecka a vraví:
– Tá funguje, tú si nechám.
*
Na psychiatrii zvoní telefón:
– Haló, je to psychiatria?
– Áno, čo si prajete?
– Môžete mi povedať, či v tej izbe pri dverách je nejaký pacient?
– Pred chvíľou som tam bol a nikto tam nie je.
– Ďakujem pekne, teda sa mi skutočne podarilo utiecť!
*
Párik sa prechádza areálom psychiatrickej liečebne. Náhle muž skočí do bazéna a už sa nevynorí. Žena neváha, skočí tiež a zachráni ho. Riaditeľ sa rozhodne oceniť tento hrdinský čin:
– Za to, že ste zachránili ľudský život, vás prepúšťame.
– Ďakujem.
– Škoda, že si to ten muž nevážil a obesil sa v kúpeľni.
– Pán riaditeľ, on sa neobesil, ja som zavesila, aby sa osušil.
*
Po polnoci sa vracia opilec domov a pomýli si dvere bytu.
– Pane, tu nebývate!
Chlap sa ospravedlní, chvíľu sa motá po chodbe a zasa zaklope na dvere.
– Už som vám raz vravel, že tu nebývate! Choďte domov!
– Tak, ja tu nebývam, hlavne, že ty bývaš všade!

nemocnica, úmrtie, koronavírus

V súvislosti s čiernym kašľom zomreli v Česku ďalší dvaja seniori

13.05.2024 16:16

Obaja mali ďalšie chronické ochorenia. Celkovo v ČR od začiatku roka potvrdili 13 500 nakazených ľudí.

maďarsko polícia

Po bombovej hrozbe evakuovali školy aj v susednej krajine

13.05.2024 15:40

Vyhrážky prišli prostredníctvom e-mailu a v jednom prípade telefonicky.

vojna na Ukrajine, Charkov

Fatálne zlyhanie Ukrajiny, či falošná ruská ofenzíva? Čo sa deje v Charkovskej oblasti

13.05.2024 15:00

Blízko ruských hraníc prebiehajú zúrivé bitky, pričom ukrajinskí vojaci sa v početnej nevýhode snažia zadržať ruskú pozemnú ofenzívu, uviedol Zelenskyj.

Russia-Ukraine-War-The Draft

Ukrajinci skáču do rieky smrti, aby sa vyhli frontu. Koľko sa ich už utopilo a čo čaká mužov, ktorých pohraničníci chytia?

13.05.2024 15:00

Branci, ktorí nechcú bojovať, hľadajú všemožné spôsoby úniku do zahraničia. Jeden sa prestrojil za ženu, iní sa odhodlali preplávať rieku.