Založ si blog

Občiansky kandidát – kreslený vtip

Rozčuľuje sa domáca na podnájomníka:
– Pane, jasne som vám povedala, že známe mi do domu vodiť nebudete!
– Prosím vás, aká známa? Ja ju dnes vidím prvýkrát.
*
Manžel vyčíta žene:
– Ty si sa dala na pláži fotografovať len tak, bez všetkého?
– Ako bez všetkého? Mala som predsa slnečné okuliare.
*
Zúfalý muž u očného lekára:
– Pán doktor, strácam zrak.
– A ako sa to prejavuje?
– Tak, že odkedy som sa oženil, neuvidím žiadne peniaze.
*
Žena bije muža a ten sa skryje pod posteľ:
– Ty zbabelec, okamžite vylez, inak uvidíš!
– No určite! Ja som pán v tomto dome, takže môžem byť, kde chcem.

lietadlo, Boeing 777

Smrť na palube Boeingu: lietadlo sa dostalo do silných turbulencií, viezlo takmer 240 ľudí

21.05.2024 14:10

V oblasti búrok v juhovýchodnej Ázii sa však dostalo do silných turbulencií a muselo núdzovo pristáť na medzinárodnom letisku Suvarnabhumi v Bangkoku.

autobus košice

Autobus na košickej stanici zrazil chodkyňu a vliekol ju 200 metrov

21.05.2024 14:00

V čase dopravnej nehody sa v autobuse nachádzal len vodič. Jeho dychová skúška bola negatívna.

Ukrajinský prezident Volodymyr Zelenskyj

Zelenského volebné obdobie vypršalo, ruská propaganda ide na plné obrátky

21.05.2024 12:40

Je vojna, voľby nemožno usporiadať a drvivá väčšina ukrajinského obyvateľstva si to dobre uvedomuje.

ÚS SR: Sídlo Ústavného súdu SR v Košiciach

Viac ako stovka advokátov zverejnila svoje výhrady voči novele Trestného zákona. List zaslali Ústavnému súdu

21.05.2024 12:26

Poznáme stanovisko stovky advokátov k novele Trestného zákona.