Založ si blog

Kajúcnici – kreslený vtip

Rozprávajú sa dvaja pri pive:
– Nevieš, prečo tvoj sused neprišiel dnes do krčmy?
– Neviem, ale tiež mi je to divné, pretože pohreb má až zajtra.
*
Stretnú sa známi:
– Tak ako? Syn ti už vyrástol?
– Vyrástol.
– A pomáha ti?
– Áno. Napríklad, včera mi pomohol prepiť celú výplatu.
*
Na školení vraví veliteľ vojakom:
– V noci musíte mať pri posteli jeden pohár plný vody a druhý prázdny.
– Pán veliteľ, načo nám bude ten prázdny?
– Pretože v noci môžete mať smäd, ale aj nemusíte.
*
Chodca zrazí auto, tak sa zúfalý vodič pýta:
– Nič sa vám nestalo?
– Nie, nič.
– Aj tak vám dávam sto eúr, zato, že som vám spôsobil nepríjemnosť.
– Ďakujem pekne. A ešte mi povedzte, či tadiaľ jazdievate často.

Eleonóra Mojsejová

Súd oslobodil Eleonóru Kabrheľovú v kauze skrátenia dane

09.05.2024 10:20

V kauze išlo podľa obžaloby o vyhotovenie fiktívnych faktúr za tri mesiace roku 2013. Celková škoda mala predstavovať viac ako 18 000 eur.

t-34

Prehliadku v Moskve sužuje nepriaznivé počasie. Putin v prejave pripomenul Západu jadrové zbrane

09.05.2024 10:19

Na dnešnej prehliadke je podľa ruských médií menej vojenskej techniky ako v rokoch pred inváziou na Ukrajinu.

Congress Ukraine Israel

Johnsona po odvážnom kroku smerom k Ukrajine Snemovňa podržala

09.05.2024 10:04

V Snemovni reprezentantov Kongresu USA neprešlo hlasovanie o odvolaní jej predsedu.

Ihrisko Charkov

List z Charkova: Raketa trhala deti na ihrisku

09.05.2024 10:00

Môj Oleh a ďalší traja chlapci hrali futbal. Trafilo to priamo štadión, Olehovi poškriabalo tvár, ostatných roztrhalo.