Založ si blog

Taktika – kreslený vtip

V preplnenej tanečnej sále vraví muž:
– Slečna, veľmi pekne vám ďakujem za tanec.
– O akom tanci tu rozprávate, veď ja som sa len predierala do šatne pre kabát.
*
Slečna pribehne k mame so slzami v očiach:
– Ten tanečník je obyčajný sprosťák!
– Obťažoval ťa?
– Práveže nie, ale opýtal sa, či viem tancovat.
– Ale na tom predsa nie je nič strašné.
– Lenže on sa ma to opýtal, až keď sme dotancovali.
*
Na tanečnom parkete si chlapík užíva tanec. Tým, že je výborný tanečník, tak nemá o partnerky núdzu. Manželka vraví manželovi:
– Vidíš toho chlapa? Pred dvadsiatimi rokmi ma požiadal o ruku a ja hlupaňa som ho odmietla!
– Zdá sa mi, že odvtedy ešte stále oslavuje.
*
Tanečník sa ospravedlňuje partnerke:
– Slečna, prepáčte, že som vám pri tanci stúpol na nohu.
– To nevadí, ja pracujem v kravíne a tam mi vždy nejaký vôl stúpne na nohu.

vojna na Ukrajine, Vovčansk

ONLINE: Petr Pavel: Rusko chce obnoviť imperiálnu veľkosť ZSSR, ohrozuje naše hodnoty. Bude nám škodiť

12.05.2024 06:55, aktualizované: 07:00

Musíme sa pripraviť na to, že Rusko nebude mierovým partnerom, uviedol český prezident Petr Pavel.

gaza

USA ponúkajú Izraelu 'cennú podporu', ak obmedzí vojenské operácie v Rafahu

12.05.2024 06:18

Izrael by sa podľa USA mal uchýliť skôr k obmedzeným operáciám, cieliť na lídrov Hamasu a ich likvidáciou dospieť k víťazstvu.

Andrea Kosecová, kováčka

Fascinuje ju oheň, špina a pot. Čierna od sadzí som najšťastnejšia na svete, hovorí mladá kováčka

12.05.2024 06:00

Nebojí sa práce, ktorá je vhodná skôr pre tvrdých chlapov. Umelecká kováčka Andrea Kosecová (30) je najšťastnejšia, keď ufúľaná môže tvoriť v rodinnej dielni. Dúfa, že jej diela budú tešiť ľudí aj o stovky rokov potom, ako tu už nebude.

national czechslovak museum library

Múzeum Čechov a Slovákov v USA má štedrých darcov, pomohli aj po záplavách. Aké sochy skrášlia jeho orloj?

12.05.2024 06:00

Múzeum v americkom štáte Iowa uchováva históriu českých a slovenských prisťahovalcov. V tomto roku oslavuje 50. výročie svojho založenia.