Založ si blog

Dohoda – kreslený vtip

Chlap si chcel skrátiť cestu, tak sa rozhodol prejsť cez oplotenú lúku. Pastier na neho kričí:
– Tadiaľ nemôžte chodiť, musíte ísť po chodníku.
– Ja nemusím, ja som dôstojník spriatelenej armády a môžem podľa dohody ísť kde chcem. Mám na to preukaz.
– Aha, tak toto som nevedel.
Vybral sa cez lúku a vtom sa za ním rozbehol býk. Chlapík začal utekať naspäť, ale videl, že pred býkom neutečie:
– Pomoc! Čo mám teraz robiť?
– Ukážte mu preukaz.
Vraví manžel po svadobnej noci:
– Miláčik, zistil som, že dnes v noci som nebol tvoj prvý.
– A ja som zistila, že ani posledný.
Chlapík stretne peknú slečnu:
– Nechcela by ste sa so mnou pomilovať?
– No dovoľte, čo som ja nejaká prostitútka?
– A kto tu hovorí o platení?
Stretnú sa priatelia:
– A ty čo dnes nie si v robote?
– Prepustili ma.
– A prečo?
– Čo prečo? Veď z basy aj prepúšťajú.

Nitra, Kynek, záplavy

V Nitre opäť vytopilo Kynek aj mestské kúpalisko

16.06.2024 19:55

Prívalový dážď, ktorý v noci zo soboty na nedeľu zasiahol Nitru, spôsobil po nedávnych záplavách ďalšie problémy.

Donald Trump

Trump označil Zelenského za najlepšieho predajcu všetkých čias: Len čo odišiel so 60 miliardami, už si pýta ďalšie, treba to zastaviť

16.06.2024 17:25

Americký exprezident Donald Trump sa v noci na nedeľu sťažoval, že žiadosti Ukrajiny o podporu od Spojených štátov "nemajú konca".

Kaaba, Veľká mešita, hadž

Púť do Mekky má už najmenej 19 obetí. Teploty stúpajú nad štyridsiatku

16.06.2024 17:09

V Mekke panujú v posledných dňoch vysoké teploty, ktoré sa dostali aj nad 45 stupňov.

kalinák

Šéf NR SR stále chýba. Čaká sa na Fica? Kaliňák: Nejde o dohodu medzi SNS a Hlasom, Pellegrini odišiel, situácia sa zmenila

16.06.2024 17:00

Kaliňák zatiaľ nepočul o žiadnych personálnych zmenách v koalícii. Pellegriniho už do koaličnej zostavy nepočíta.