Založ si blog

Voly – kreslený vtip

Rozprávajú sa seniori:
– Poznáš tú moju mladú susedku?
– Áno. Čo je s ňou?
– Udala ma, že som ju znásilnil.
– No toto!
– A ja deväťdesiat ročný som sa celý hrdý k tomu priznal.
– Vari ťa neodsúdili?
– Odsúdili, nie za znásilnenie,
ale za krivú výpoveď.
*
V noci zvoní zvonček pri dverách. Manžel vstane z postele a pýta sa:
– Kto je tam?
– To som ja, obávaný škrtič žien.
Manžel sa sa vráti do postele a vraví:
– Drahá, vstávaj, teba hľadajú.
*
Rozprávajú sa susedky:
– Počula som, že polícia chytila podvodníka, ktorý predával elixír mladosti.
– Tak mu treba podvodníkovi!
– Veru, vyšetrovaním zistili, že je to známy recidivista, ktorý už bol trestaný v rokoch 1320, 1520 a 1720.
*
Manželka mafiána sa rozčuľuje:
– Už mám toho dosť! To si vážne nevieš nájsť poctivú prácu?
– Neviem, pretože všade už majú moje odtlačky prstov.

handlová, fico, atentát

Vyšetrovanie atentátu na Fica: Aký je posun? Prvé závery by mohli byť známe koncom leta, Cintulu posudzujú psychiatri

21.06.2024 07:00

Po embargu na informovanie prestali o prípade podrobne hovoriť aj ministri. Opozícia však kritizuje úniky či tvrdenia o jasnom motíve napriek tomu, že závery vyšetrovania ešte nepoznáme.

malvér, vírus, malware, malver, antivirus, trojsky kon, pocitac,

USA zakazujú ruskej firme Kaspersky Lab predaj antivírusového softvéru

21.06.2024 06:27

Ministerstvo obchodu svoje rozhodnutie odôvodnilo obavami o národnú bezpečnosť.

Kalifornia streľba usa

Počas sviatku pripomínajúceho koniec otroctva v USA bolo postrelených 15 ľudí

21.06.2024 06:20

Násilie vypuklo večer pri jazere Merritt počas akcie, na ktorej sa zúčastnilo až 5000 ľudí a ktorá bola inak pokojná,