Založ si blog

Bugatka – kreslený vtip

Pri cestnej kontrole:
– Pán vodič, ste ochotný podstúpiť test na alkohol?
– Veľmi rád! A aké druhy alkoholu budem testovať? Ja mám najradšej rum.
*
Pýta sa inštruktor v autoškole:
– Slečna, prečo vypúšťate vzduch z pneumatík?
– Pretože som sedela za volantom príliš vysoko.
*
Počas cestnej kontroly:
– Pán vodič, pili ste pred jazdou alkohol?
– Áno, vypil som štyri poldeci.
– Tak prosím, podrobte sa dychovej skúške!
– Čože? Vy mi neveríte?
*
Vodič dotlačí auto do servisu. Opravár dlho hľadá chybu a napokon vraví:
– Pane, vy v tom aute nemáte benzín!
– To viem, ale povedzte mi, prečo to auto nejde?

Búrka / Počasie / Dážď /

SHMÚ rozšíril výstrahy pred možnými búrkami na ďalšie okresy Slovenska

07.07.2024 15:03

Búrky môžu sprevádzať krúpy, nárazový vietor do 85 kilometrov za hodinu a prudký lejak.

rokovanie vlády, PVV, Erik Tomáš

Tomáš avizuje pripravenosť diskutovať o možnej zmene ústavy. Viskupič kritizoval Ficov prejav

07.07.2024 14:11

Premiér hovoril aj o potrebe budovania hrádze proti progresivizmu a liberalizmu.

Robert Fico, žatva

Fico sa v pondelok v Slovenskej Novej Vsi oboznámi s priebehom žatvy

07.07.2024 13:58

Fico spolu s ministrom Takáčom navštívia poľnohospodárske družstvo Agro Voderady.

David Lammy, Veľká Británia

Nový šéf britskej diplomacie Lammy ako prvé navštívil Nemecko

07.07.2024 07:20

Nový šéf britskej diplomacie David Lammy zamieril na prvú zahraničnú návštevu do Nemecka.