Založ si blog

Myslím to vážne! – kreslený vtip

Nahnevaná žena sa osopí na manžela:
– V raji muži a ženy určite žijú oddelene!
– Pochopiteľne, inak by to nebol raj.
Vraví riaditeľ sekretárke:
– Slečna, ak chcete, odveziem vás zasa autom.
– Ďakujem pán riaditeľ, ale dnes sa ponáhľam.
Párik sedí v parku. Chlapec je nesmelý, tak sa ho dievča pokúša povzbudiť:
– Pozri na tú dvojicu vedľa. Za ten čas, čo tu sedíme, ju už desaťkrát pobozkal. Nechceš to tiež skúsiť?
– Ja neviem, ja totiž to dievča vôbec nepoznám.
Rozprávajú sa susedia:
– Ty keď vidíš peknú ženu, kde sa najprv pozeráš?
– Najprv pozriem, kde pozerá manželka.
Snúbenci si píšu esemesky:
– Ahoj drahý, čo robíš?
– Ležím v posteli a myslím na teba. A čo robíš ty, drahá?
– Ja som na diskotéke a stojím za tebou.
Sťažuje sa kolega:
– Moja žena je taká poriadkumilovná až mi to lezie na nervy.
– Prečo, človeče, veď to je výborná vlastnosť.
– Ja viem, ale sa idem v noci napiť vody, kým sa vrátim, posteľ je už ustlaná.

Systém Patriot, PVO

Nedovolíme Nemcom brániť Ukrajinu zo Slovenska, vyhlásil Blanár. Podľa neho by to krajinu zatiahlo do vojny

20.05.2024 11:02

Ide o snahu rozmiestniť u nás nemecké protilietadlové raketové jednotky tak, aby chránili vzdušný priestor Ukrajiny, domnieva sa Blanár.

eurovoľby, kandidátky

Už len v pondelok môžu voliči cez email požiadať o hlasovací preukaz pre eurovoľby

20.05.2024 10:48

Osobne môže volič preukaz vybaviť najneskôr posledný pracovný deň pred voľbami, čiže do 7. júna.

blaha

NAKA už nevyšetruje podpredsedu parlamentu Blahu za vyvesenie obrazu Che Guevaru

20.05.2024 10:21

Blaha tak urobil minulý rok krátko po nástupe do funkcie.

Daniel Tupý

Pokračuje proces v kauze vraždy Daniela Tupého, predvolaní sú viacerí svedkovia

20.05.2024 10:20

Vo veci čelí obžalobe z vraždy advokát Adam Puškár.