Založ si blog

Tiež kandidát – kreslený vtip

Otec dohovára synovi:
– Vôbec sa mi nepáči, že si chceš nájsť ženu na zoznamke.
– A ty si sa ako zoznámil s mamou?
– Úplne normálne! Vyhral som ju v kartách.
Pýta sa okoloidúci opilca, ktorý práve vyšiel z krčmy:
– Čo vás núti opíjať sa?
– Mňa nič, ja som dobrovoľník.
Pýta sa turista bradatého miestneho obyvateľa:
– Prezraďte mi, prosím, ako sa vám podarilo vypestovať si takú veľkú bradu a fúzy?
– Keď mi žena kúpila nový holiaci strojček, tak som zahodil britvu.
– A čo sa stalo s tým strojčekom?
– Zatiaľ nič, čakám až k nám do dediny zavedú elektrický prúd.
V reštaurácii vraví malý chlapec:
– Mami, ten pán je polievku vidličkou.
– Pst, zlatíčko!
– A teraz pije vodu z vázy na kvety.
– Zlatíčko, buď ticho!
– A teraz hryzie tácku pod pivo.
– Daj mi už konečne pokoj a vráť pánovi okuliare!

Univerzitná nemocnica Martin

Projekt novej martinskej nemocnice za takmer 400 miliónov má staviteľa. Najlacnejšiu ponuku vylúčili

20.05.2024 14:20

Hrubá stavba nemocnice má byť hotová v roku 2026.

juraj c. strelec

Hamran: Uniknuté video s atentátnikom natočil príslušník úradu pre ochranu ústavných činiteľov a posunul ho nadriadeným

20.05.2024 14:06

Na videu útočník na obvodom oddelení polície a hovorí o svojom názore na politiku.

Netanjahu

Hlavný prokurátor medzinárodného súdu požiadal o zatykače na Netanjahua a lídrov Hamasu

20.05.2024 13:56

Hlavný prokurátor ICC oznámil, že požiadal o vydanie zatykačov na lídrov palestínskeho radikálneho hnutia Hamas a Izraela.

SR Prešov Demokrati snem Naď TK POX

Vytýčili prvé pojednávanie vo veci žaloby Jaroslava Naďa na Ľuboša Blahu

20.05.2024 13:46

Naď podal na Blahu žalobu za to, že ho pred vyše dvoma rokmi opakovane nazval vlastizradcom.